Безпека. Завданням номер один для будь-якого самохідного підйомника є безпека. Недотримання інструкцій і правил безпеки, описаних в сервісній документації, посібниках з технічного обслуговування і експлуатації може призвести до серйозних травм або смерті.
Відповідальність. Задокументовані записи про планове обслуговування важливі для інспекції або розслідування в разі інциденту з оператором. Відсутність можливості скористатись такими записи може поставити вас під загрозу відповідальності, навіть якщо інциденти пов’язані з помилкою користувача або оператора.
Термін служби деталей. Відмова від своєчасного обслуговування навіть незначних деталей, таких як фільтри, може знизити тривалість життя ключових компонентів підйомника, включаючи двигун і гідравліку, що призведе до незапланованих ремонтів.
Продуктивність. Погане обслуговування або несвоєчасне обслуговування підйомника, включаючи батареї, гідравліку, двигун, може привести до значного уповільнення роботи, зниження
продуктивності і ефективності машини.
Простий. Час – це гроші. Технічна несправність підйомника в самий невідповідний момент може привести до значних незапланованих витрат на транспортування машини в сервісний центр і прискорену доставку запасних частин.
Репутація. Повністю справний і вчасно обслужений самохідний підйомник – це репутація вашого бізнесу. Більшість орендарів мають широкий вибір постачальників і залишатимуться лояльними до тих, хто пропонує безвідмовну роботу машини на весь період оренди.
Залишкова вартість. Виконання планового технічного обслуговування також може приносити дивіденди в кінці терміну служби самохідного підйомника. Ціна б \ у машини залежить від зовнішнього вигляду, зносостійкості і функціональних характеристик. Велике значення також має історія обслуговування машини.
Хибна економія. Представники Genie рекомендують брати в розрахунок загальну вартість володіння підйомником і показник повернення інвестицій, а не окремі витрати на планове технічне обслуговування. Вчасно обслуговувати підйомник економічно вигідніше.
Спрощені процеси. Час і витрати на технічне обслуговування були скорочені за рахунок нових протоколів технічного обслуговування. Оновлені процедури і гнучкі інтервали з технічного обслуговування надають власникам обладнання варіативність, необхідну для того, щоб тримати підйомник в оренді довше.
Доступне обслуговування в Україні. Професійний сервісний центр і команда інженерів, гідравліка і наладчиків допоможуть зробити планове обслуговування підйомника швидко і якісно. Ми знаходимося в Києві за адресою: вул. Сім’ї Хохлових, 8; (Тел. +38 (050) 698-12-78).